Papire med til syn/omreg

01-04-2012-17:55:35

Hej.

Skal snart til syn med minien..

Tidligere ejer kunne ikke finde reg attest, og har udfyldt en blanket med at den er væk, blanket er underskrevet af ham osv..

Nu er spørgsmålet så, kan jeg køre til syn, det forventer jeg ikke kræver de vilde papire, bare jeg har noget med stelnummer på, det er mere omreg jeg tænker på, er den udfyldte blanket nok til at jeg kan omreg den i mit navn osv ?..

Karsten

KarstenK

Hej Karsten
Du kan sikkert ikke få bilen synet uden reg. attest.
Og du kan slet ikke registrere den uden denne også.
Du skal hurtigst muligt aflevere blanketten om manglende reg. attest til SKAT sammen med kr. 50. Så kan der gå op til 14 dage før du modtager en ny reg. attest.
Har du klaret tandstangen ?
Hilsen
Peter

Peter Mogensen

Svaret d. 01-04-2012-18:12:10


Tandstangen bliver fixet imorgen, også skulle det være tid til syn.

Jeg må se hvad skat siger med attesten..

Som jeg forstår det, kan jeg bare aflevere blanketen tidligere ejer har udfyldt, også får jeg ny attest sendt med posten..

Karsten

KarstenK

Svaret d. 01-04-2012-20:07:28


Det må være den som har haft den på plader sidst som modtager den
Kim

minicooper

Svaret d. 02-04-2012-09:39:43


Der er et felt, som kan udfyldes, hvor man skriver, at attesten skal sendes til ny ejer.
Peter

Peter Mogensen

Svaret d. 02-04-2012-09:55:34


Forsøgte en sidste gang at kontakte sælger af karossen, og sørme ikke om reg attest var dukket op. Hvis den så også dukker op med posten som lovet, ja så er alle problemer løst :-)

Er sygdoms ramt disse dage, ligger på sofaen med 39 i feber, i værkstedet ligger min nye tandstang som bare skal monteres, øv øv øv

KarstenK

Svaret d. 03-04-2012-11:34:26


lyder da supermed papirer, så er det problem da løst :-)
om du ligger på sofaen eller under mini, og monterer tandstang er underordnet ;-)






god bedring ;-)

falck

Svaret d. 03-04-2012-15:15:25


ja 39 eller 40 hestes feber hvad betyder det når mini`en kalder ;-)
Se så at bli` rask så den kan komme der ud hvor den hører hjemme :-)

MS-DIY

Svaret d. 04-04-2012-14:19:12


Så blev jeg frisk, og minien har fået ny tandstang..

Så må det gerne blive Tirsdag eller Onsdag, så får synshallen besøg :-)

Mangler lige et par småting endnu, men der er jo et par dage i påsken til at nå det :-)

Karsten

KarstenK

Svaret d. 06-04-2012-20:26:03


Livet er DEJLIGT !!!!

Tidligere ejer fandt jo som sagt reg attest, og jeg skulle have hentet den sidste mandag men blev desværre syg.. Jeg fik ham så til at sende den til mig stedet..

Nu er brevet så blevet væk og PEST DANMARK ! kan ikke hjælpe mig med at finde det igen..

Så nu må jeg på motorkontoret og vente på de sender mig en ny attest..

Minien holder i garagen og er klar til syn.. fedt

KarstenK

Svaret d. 12-04-2012-18:41:23


Nej nej nej, hvor er det bare surt Karsten. De skulle op og hænge i de små lyserøde :-S

MS-DIY

Svaret d. 12-04-2012-18:46:47


allways look on the bright side of life..... :-D

johnny b

Svaret d. 12-04-2012-20:25:54


Skal i lige have det sidste grin med også :-D

Kørte til Skat i skive igår, og fik afleveret blanket om mistet reg attest osv..

Så er det bare at vente.. MEN

Gæt hvad der dukkede op i min postkasse idag, 10 dage efter den blev sendt !! (dog lidt påske imellem også)

Karsten

KarstenK

Svaret d. 14-04-2012-14:23:01


Så er bilen nysynet uden anmærkninger :-)

Hvor er det bare lækkert

Karsten

KarstenK

Svaret d. 16-04-2012-13:32:53


Tillykke! :-)

M.villadsen

Svaret d. 16-04-2012-16:42:25


Så taler du pænt til den igen............et lille stykke tid ;-)
Carsten.

jelshøj

Svaret d. 16-04-2012-18:34:42


Kæmpe tillykke med synet, nu skal du huske at få 4 nummerplader så jeg kan få plader på min også, tror du ikke du kan bilde motorkontoret ind der sidder plader på siden af en mini også. ;-)

Poul Dalgaard

Svaret d. 16-04-2012-19:48:55


Mange tak for det :-)

Poul jeg kan da godt lige prøve at høre dem, men tvivler meget på den går hehe..

Jelshøj

NEJ den er allerede i bad standing igen, speedometer havde sin egen menig hjemad, og stoppede med at virke plus motor er træg at få over 3000 omdr, så skal til at rode lidt mere igen.. Men er da glad for nu snart at have den på plader..

Karsten

KarstenK

Svaret d. 16-04-2012-19:59:28


Stort tillykke herfra også!! Det var da også lidt af en kamp hva` :-)

MS-DIY

Svaret d. 16-04-2012-20:00:46


``NEJ den er allerede i bad standing igen, speedometer havde sin egen menig hjemad, og stoppede med at virke plus motor er træg at få over 3000 omdr, så skal til at rode lidt mere igen.. Men er da glad for nu snart at have den på plader.. ``

Det er så typisk mini det der
humør mega op! humør mega ned !

:-D :-D :-D

M.villadsen

Svaret d. 17-04-2012-21:32:42


fedt den blev synet, håber det går lige så ``let`` med min estate som er helt uden reg.attest, jeg har dog en fin attest fra skat der siger jeg ka få synet dyret uden, den gælder så kun et år, så jeg skal vist spænde hjælmen.....mon de piver over twincam toppen og de ventilerede bremser :-D ....rigtig god sæson!!

johnny b

Svaret d. 18-04-2012-08:26:44


Hej Johnny

De spurgte slet ikke til min motor, og de kiggede ikke engang på motornummer eller ja faktisk de kiggede ikke rigtig på noget i motorrummet. Han åbnede og kiggede og sagde, hold op det ser godt ud, også lukkede han igen..

Han læste på skærmen og sagde, jeg kan se den er synet med konstruktive ændringer, ja sagde jeg så, det er skiverne foran, okay sagde han..

Faktisk synes jeg ikke de tjekkede ret meget.. Han startede med at køre en tur i den, så tjekkede han bremser, og co2, så kørte han ind, fandt stelnummer, tjekkede lys og kiggede kort i motorrummet, også var det det..

Så jeg ville ikke være nervøs

Karsten

KarstenK

Svaret d. 18-04-2012-15:27:01


Fik plader på Minien igår, så nu skal landevejene bare køres tynde :-)

KarstenK

Svaret d. 20-04-2012-12:00:06


Tilbage